WORKSHOPIT
Brand communication workshop
(Brändiviestintä sosiaalisessa mediassa)
Tämä workshop on tarkoitettu yrittäjille tai markkinoinnin ja viestinnän parissa työskenteleville. Workshopissa määritellään brändiviestinnän tavoitteet, tehdään suunnitelma ja käydään läpi siihen kuuluvat resurssit ja toimenpiteet. Viestinnälle luodaan kattokonseptit, teemat ja niiden pohjalta vuosikello ja sisältösuunnitelma.
Workshopin jälkeen teillä on suunnitelma, jonka pohjalta rakentaa yrityksenne brändiä ja markkinointia haluttuun suuntaan.
Workshopissa käydään läpi:
→ Tavoitteet
→ Kohderyhmät
→ Kattokonseptit ja teemat
→ Kampanjat
→ Kanavat
→ Vuosikello
→ Automatisointi
→ Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa
Brand strategy workshop
(Brändistrategia workshop)
Tämä workshop on tarkoitettu yrityksille, jotka kaipaavat vastauksia kysymyksiin kuten miksi ja kenelle olemme olemassa? Mitkä ovat meidän arvot ja vahvuudet ja miten voimme hyödyntää niitä esimerkiksi uusien työntekijöiden rekrytoinnissa? Workshop on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat syventyä brändin rakentamisen vaiheisiin ja hyödyntää niitä strategisesti niin yrityksen sisäisessä kuin ulkoisessa viestinnässä.
Tässä workshopissa keskitytään yrityksen viestin kirkastamiseen ja brändin implementointiin. Miten yritys voi omalla brändillään ohjata ja tavoittaa oikean kohdeyleisön? Karsitaan pois kaikki ylimääräinen ja annetaan olennaisen astua esiin.
Workshopissa käydään läpi:
→ Arvot
→ The golden circle - what, how, why?
→ Brand personality
→ Kosketuspisteet
→ Kilpailijat ja positiointi
→ Kilpailuedut
→ Kohderyhmä ja ostajapersoonat
→ Tarina
→ Brändilupaus
→ Yrityksen tonaliteetti - miltä yritys kuulostaa?
→ Visuaalinen identiteetti - miltä yritys näyttää?
Building a brand -koulutus
Inspiroiva ja osallistava tilaisuus, joka voidaan räätälöidä tarpeen mukaan joko toteutettavaksi useampana tai yhtenä tilaisuutena. Koulutuksessa käydään läpi brändin rakentamisen vaiheet ja toimenpiteet sekä täytetään Studio Frekvensin luoma Brändikäsikirja, joka toimii brändin rakentamisen runkona.
Koulutus sisältää seuraavat kokonaisuudet:
→ Sisäinen brändi
→ Ulkoinen brändi
→ Brändiviestintä
Tämä koulutus-kokonaisuus sopii myös isommille yritysryhmille.